Poprawimy współczynnik konwersji na Twojej stronie WWW lub aplikacji

Zatrudnij nas do poprawy satysfakcji Twoich użytkowników, zwiększenia przychodów oraz klientów Twojej firmy. Sprawimy, że Twoja strona www lub aplikacja będzie po prostu lepsza.
POROZMAWIAJ Z EKSPERTEM

Co dostarczamy w ramach optymalizacji konwersji

Zatrudnij naszych ekspertów od optymalizacji,
jeśli potrzebujesz…

Poprawa Konwersji w E-commerce

Chcesz zwiększyć konwersję ze zwykłego odwiedzającego na płacącego klienta w Twoim sklepie internetowym lub platformie e-commerce?

material-

Optymalizacja Ścieżki Zakupowej

Chcesz zwiększyć średnią wartość każdego płacącego klienta, oraz obniżyć liczbę porzucanych koszyków?

material-

Generowanie Leadów

Chcesz zwiększyć liczbę leadów dla Twojego działu sprzedaży lub po prostu chcesz rozbudować potencjalną bazę klientów?

material-

Pobrania Aplikacji

Chcesz zwiększyć liczbę użytkowników rejestrujących się w Twojej witrynie lub aplikacji mobilnej?

material-

Poprawa ROI oraz CPA

Chcesz znacznie obniżyć koszt pozyskania klienta i zwiększyć zwrot z inwestycji w kampanie marketingowe?

material-

Poprawa Usability

Chcesz poprawić Usability Twojej witryny lub aplikacji i zwiększyć zaangażowanie użytkowników?

Co mówią nasi klienci?

Polecam Alfa Marketing. Dzięki współpracy nasz sklep Nakrywamy.pl ma stabilnego partnera, który pomaga prowadzić nam e-commerce biznes. Współpraca ta objawia się stałym doradztwem, optymalizacją, raportowaniem, oraz planowaniem i wdrażaniem działań w przyszłości.

Marcin Warzocha, CEO, Nakrywamy.pl

Rezultaty, które dostarczamy w procesie optymalizacji:

Roczny wzrost przychodów w mln PLN

%

Wzrost wsp. konwersji

%

Nowych leadów

%

Skuteczność w dowożeniu celów

Proces optymalizacji konwersji, który podniesie skuteczność Twojej strony WWW

1. Start procesu optymalizacji

Na początek zbieramy najważniejsze informacje o Twoim biznesie, produktach i ofercie. Potem badamy sytuację rynkową i prześwietlamy Twoją konkurencję. Dokonujemy również przeglądu posiadanej przez Ciebie infrastruktury analitycznej oraz sprawdzamy jakość i kompletność danych, które gromadzisz w narzędziach klasy web analytics, CRM oraz sales chat. To nasza podstawa, by wspólnie z Tobą określić cele całego procesu oraz jego kamienie milowe.

2. Analiza i Badania problemów

To najdłuższy i najważniejszy etap w całym cyklu optymalizacji. W czasie jego trwania wdrażamy i konfigurujemy narzędzia służące do badań Twoich użytkowników i klientów. 

Badania, które przeprowadzamy to:

  • Badania techniczne z wykorzystaniem Google Analytics
  • Badania ilościowe z wykorzystaniem Google Analytics
  • Analiza heurystyczna i analiza ekspercka
  • Badania z wykorzystaniem map cieplnych klikalności strony
  • Badania z wykorzystaniem sesji video nagrywających zachowanie użytkowników
  • Badania z wykorzystaniem ankiet online
  • Badania na użytkownikach witryny
  • Analiza konkurencji

3. Planowanie oraz nadawanie priorytetów

Skoro mamy już wyniki badań, teraz czas na wyciąganie wniosków. Na tym etapie tworzymy obszerną listę hipotez oraz pomysłów, które składają się na rekomendację zmian. Każda postawiona przez nas hipoteza wymaga zweryfikowania na drodze testów, dlatego równocześnie przygotowujemy harmonogram listy priorytetów.

4. Implementacja i testowanie

To inaczej wdrażanie kolejnych pomysłów oraz hipotez z naszej listy według ściśle określonych priorytetów. Przy zaangażowaniu grafików, copywriterów oraz deweloperów wprowadzamy niezbędne zmiany w witrynie, a następnie testujemy ich skuteczność na drodze testów A/B. Testowanie odbywa się w naukowych warunkach, według ściśle określonej metodologii.

5. Nauka i wyciąganie wniosków

To już koniec tej ścieżki, choć my wolimy nazywać go nowym startem. To najwyższy czas, by sprawdzić, jak wprowadzone zmiany wpływają na zachowanie Twoich użytkowników. Wnioski z tego etapu będą naszym drogowskazem w kolejnym cyklu badań, a hipotezy, które pomogły zwiększyć konwersję w trakcie testów A/B, trafią na stałe do struktury Twojej strony, by regularnie podnosić jej skuteczność.

Chcesz zwiększyć konwersję swojej strony WWW?

Porozmawiaj z naszymi ekspertami. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.